Zadania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego
Do zakresu zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności: - administrowanie i ewidencjonowanie majątku WUP, w tym administrowanie majątkiem w Oddziale Terenowym w Łomży oraz FGŚP;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez WUP trwałego zarządu;
- planowanie i realizacja zadań inwestycyjnych, modernizacji i remontów obiektów;
- planowanie i prowadzenie zaopatrzenia WUP w środki techniczno-biurowe i sanitarne;
- planowanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkami, opłatami
i składkami związanymi z zarządzaniem majątkiem WUP; - obsługa transportowa WUP;
- nadzór nad urządzeniami techniczno-instalacyjnymi i utrzymaniem czystości w WUP;
- prowadzenie archiwum zakładowego, w tym:
- zarządzanie ewidencją dokumentacji archiwalnej,
- udostępnianie zbiorów archiwalnych,
- przyjmowanie dokumentów z komórek merytorycznych,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego;
- prowadzenie rejestru umów związanych z realizacją usług i dostaw na rzecz WUP, w tym umów cywilno-prawnych;
- przygotowywanie WUP, do realizacji przepisów z zakresu obronności Państwa - nadzór nad realizacją przepisów w zakresie obrony cywilnej WUP;
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wynikających z bieżącego funkcjonowania WUP, w tym w szczególności:
- przygotowywanie zapytań ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowywanie wyjaśnień do zapytań ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- realizacji zadań zwianych z wyborem oferty/odrzuceniem oferty/wykluczeniem wykonawcy czy unieważnieniem postępowania,
- przygotowanie umowy na realizację zamówienia.